Ines de la Fressange

Celá produktová řada Ines de la Fressange je přímo inspirována symbolikou předobrazu „Pařížanky“, touto ikonou svobody, jak ji ve fantaziích vnímají návštěvníci „Města světel“. Je to tato snivá silueta, která vede fantazii návrhářů při tvorbě. Vždy ladná, nonšalantní a vkusná, nenucená a módní, radostná a přitažlivá, elegantní a přirozená… Tento obraz utváří Ines de la Fressange, Pařížanku.

Esence značky
Doplňky jsou pro ženy nezbytností. Není důležité, zda se jedná o kabelku, šperky, brýle, hodinky nebo pero, je to o tom, najít mezi nimi to pravé dle vaší nálady. Náznak nestydatosti, špetka vtipu, troška čehosi tak typicky „pařížského“! Vytříbený styl, šmrnc, dotek fantazie … Můžete být odkudkoliv a přesto být pravou Pařížankou. Je to životní styl, atmosféra, přístup k prožívání „obyčejných“ dnů … způsob života … dotek kouzelné Francie. Pařížanka, putující nomád, milovnice života, aktivní a dynamická, pyšná na svou jemnou frivolnost, svobodomyslná, temperamentní, duchaplná. To je Paříž pro vás!

Historie značky
Ines se v modelingu pohybovala již několik let, ale na počátku 80-tých letech se stala opravdovou topmodelkou. Předváděla modely nejvýznamnějších návrhářů a pohybovala se v reklamních kampaních značek jako např. Christian Dior.
Zlom nastal, když si ji Karl Lagerfeld vybral jako svou múzu pro Chanel. Na základě exkluzivní smlouvy se na příštích 10 let stala tváří Chanel pro řadu konfekčních oděvů, doplňků a parfémů.
Během 80-tých let se stala zosobněním nové image modelek, která trvale zapůsobila na svět módy a luxusu obecně. A to dokonce do takové míry, že uznávaný francouzský magazín l’Express nazval toto období léty Ines de la Fressange.
V květnu 1991, po dlouhé a úspěšné kariéře top modelky, se rozhodla vytvořit svou vlastní značku. U počátku stála spolupráce s Henri Racamierem, jenž stál za úspěchem Louis Vuittona a jeho společnosti LVMH. V roce 1993 pak převzal řízení nově vzniknuvší společnosti Francois Louis Vuitton.
Byl to právě on, kdo rozvinul image „Pařížanky“ a dnes jsou to právě návrháři LVMH, kteří dávají vzniknout novým modelům Ines de la fressange. Snoubení zázemí a znalostí LVMH se stylem a image Ines de la Fressange dalo vzniknout úspěchu této nové značky.

Principy
Nikdy jsem sama sebe necítila jako idol nebo modelku, ale jako skutečnou osobu, ženu jako kterákoliv jiná. Mám stejné povinnosti, potřeby, i tužby. Nebylo mým záměrem přepsat historii módního průmyslu. Jen jsem se rozhodla nabídnout ženám unikátní koncept vlastní kolekce, někde na pomezí rozumu a touhy.
NEZBYTNOST: Začněte něčím jednoduchým, něčím co by mělo být součástí výbavy každé ženy.
KVALITA: Požadujte nejvyšší dosažitelný standard kvality použitých materiálů, zpracování i výroby.
KONTRAST: Vyberte si třeba nevšední kombinaci barev, vzorů, provedení, takové, které vás zaujmou a posílí vaše osobní kouzlo.
STYL: Zahrnuje mnoho zdánlivě nepodstatných detailů. Vybírejte z celé škály možností. I takový drobný detail jako tvar okvětního lístku vám může přinášet radost.
KONTINUITA: Odmítám dramatické sezónní výkyvy. Má kolekce se bude vyvíjet plynule a kontinuálně.
ZOSOBNĚNÍ: Chci ve své kolekci nabízet věci, které bych si koupila pro sebe nebo své přátele.